donderdag 18 oktober 2007

Screenshot Windows XP

Na een lange tijd Linux als syteem te hebben gebruikt , zowel op mijn Dektop pc's als op mijn laptop, ben ik nu terug naar Windows XP.
Waarom? enerzijds uit gemak :-) en anderzijds omdat ik het nu eenmaal echt nodig heb om deftig mijn werkt te kunnen doen. Microsoft Office is een must ! Ik heb het lang gebruikt met Crossover Office, maar het draait gewoon veel beter op windows zelf !

Op de Screenshot kan je mijn xp desktop zien met Zune Theme. Vind ik persoonlijk leuk en mooi thema.


Binnen enkele maanden zal ik mij een nieuwe computer of laptop aanschaffen, tegen dan zal zal ik zien hoever het staat met Windows Vista ( nu zou ik het voor geen geld gebruiken) of Mac OSX Leopard. Leopard ziet er echt goed uit !!

Wat gebruiken jullie , Windows of Mac OSX ?

Geen opmerkingen: