zaterdag 13 oktober 2007

Recepten

Naast mijn interesse in Computers, maak ik ook graag eten klaar ! Eigenlijk maak ik iedere dag het eten klaar, omdat mijn vriendin niet graag kookt ( ze doet liever de afwas lol ). Gisterenavond vroeg ze of ik eens verloren brood wou klaarmaken voor het ontbijt. Hier volgt het receptje die ik gebruikt heb:

voor 8 sneetjes brood:

4 eiers
40 cl melk ( liefst halfvolle)
1 zakje vanillesuiker.

Meng de 4 eiers, Melk en vanillesuiker in een grote kom ( zoals bij het maken van een ommelet). Zet de pan op het vuur met beetje bakboter in. Dop de sneetjes brood in het mengsel en leg ze in de pan tot ze goudbruin zijn. en voilĂ  daar heb je je verloren brood.
Serveer met bv fijne suiker.

Als iemand een ander goed recept heeft dat al ontbijt kan dienen, hoor ik die graag !! :-)

Geen opmerkingen: