donderdag 30 november 2006

Installatie IEs4Linux

Een paar dagen geleden vond ik het perfecte alternatief om Internet
Explorer te runnen onder Linux, namelijk IEs4Linux. Hierdoor kan ik mijn
foto's blijven posten op mijn MSN -space aangezien bijna al mijn
vrienden msn-gebruikers zijn. Nu kan ik met gemak een groot aantal
foto's ineens uploaden.

hier een kleine howto voor de Installatie van IEs4Linux op Ubuntu.

1. Ten eerste hoef je alle universele pakketbronnen aan te duiden in het
synaptic pakketbeheer.Dan uw lijst refreshen.

2. zoek Wine en cabextract op en installeer deze via de Synaptic
pakketbeheer.

3. download het IEs4Linux pakket vanop de volgende link:
http://www.tatanka.com.br/ies4linux/downloads/ies4linux-2.0.5.tar.gz

4. plaats het pakket in uw home directory en pak het uit

5. Open uw Terminalvenster en typ

code:

cd ies4linux-2.0.5

5. eens in de map typ voor de installatie

code:
./ ies4linux

beantwoord de vragen , daarna zal internet explorer op uw computer
geinstalleerd worden.

enjoy!

Geen opmerkingen: